Wednesday, April 23, 2008

katana samurai

katana (pedang) tu adolah tools orang jopun berlawan, kok kito pakai kogheh la... tapi yang sobonar eh yang nak disampaikan kek sini blog ni pun tools untuk aku bojuang. bukan lah blog ni untuk aku bantai orang macam hayun podang tu. kato orang kato2 tu lobih tajam dari mato podang.

kalau nak di kiro lah kito yang ado kek akarumbi sobolum pru12 yang lopeh agak2 kalau blog ni wujud sobolum ni ado tak tok ketua kek ateh tu nak ambik kiro.
aku bukan nak molopehkan geram kek sini, cumo nak mengambarkan suara hati ahli grassroot yang jarang bonar didongar sampai kek ateh.

aku memang bersetuju bonar dengan azman mohd sah punya blog tu tulisan dan intipati perjuangan dio sebulu dengan aku, takdo nak puji do... tapi yang botul tu elok lah aku sokong kan.
kito kek bawah hari ni dicawangan. dimintak menyokong yang kek ateh tu tapi kalau yang kek ateh tu tak botul camano... nak yes man jugak ko.... tak boleh do tu bukan pendirian aku. sobab tu kamikaze aku pilih, sanggup berani mati untuk menontang yang tak botul tak kira lah sapo KJ ko... tak botul lontung yo lah.
bukanlah main hontam yo... yang mano tak botul lah.

ni aku botulkan sikit apo yang ado kek dalam prokhairy tu mengatokan suara azman bukan mewakili rombau... botulah tu.. tapi tak botul eh... jinggo kata azman dapeh 9 projek dari 10. Nak togolak cacing lam perut aku baco tulisan pembodek KJ si jinggo tu. nak fitnah pun agak2 lah bro ko datang lah tengok kek sini rombau ni kok duduk kek kl tak nampak do...meh sini tunjukan pado aku mano deh projek tu.? projek KJ kek rombau banyak terbengkalai ado lah.

apopun demi untuk kepentingan pemuda rombau aku jugo harap kito sesamolah membotulkan umno yang kito sayang ni. umno tu botul segelintir(yo ko) orang umno yang perlu diperbetulkan.
perjuangan mesti diteruskan untuk anak cucu kito maso dopan

No comments: